| Doplňující informace |
Náplň práce
Výpočet výše platu, zajišťování výplaty, zúčtování platu, náhrad platu a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům. Výpočet a provádění srážek z platu. Zajišťování agendy daně z příjmu ze závislé činnosti zaměstnanců a pojistné na sociální a zdravotní pojištění
Zpracování mzdové agendy zaměstnanců, zpracování uzávěrek(docházka, přihlášky, odhlášky, přehled OSSZ+ZP, ELDP, roční zúčtování mezd, vedení a provádění srážek. Vedení daňových prohlášení a úlev, odvody daní ze mzdy , roční vyúčtování. Zpracování mzdových podkladů pro finanční účtárnu.
Nástup dle dohody
Přihlášky včetně životopisu zasílejte do 15.12.2025 k rukám personalisty: Aleny Špalkové a to
- poštou : Domov Duha, p. o., Hřbitovní 1128/41, 741 01 Nový Jičín
- osobně: Domov Duha, p. o., Hřbitovní 1128/41, 741 01 Nový Jičín
- E-mail: alena.spalkova@domovduha.cz
- Datovou schránkou: Domov Duha, p.o.,fnhkh7g
Požadované dokumenty k zařazení do výběrového řízení
- Přihláška k výběrovému řízení
- Životopis
V případě, pozvání na osobní pohovor, budete následně vyzváni k doložení následujících dokumentů:
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- výpis z rejstříku trestů, nesmí být starší 3 měsíců
K osobnímu pohovoru budou pozváni vybraní uchazeči. Termíny osobních pohovorů budou uchazečům sděleny elektronicky, a to formou emailu, či telefonicky. Ostatní uchazeči budou o výsledku výběrového řízení informováni po ukončení výběrového řízení a to emailem.
Dokumenty a osobní údaje uchazečů o zaměstnání, které byly získány na základě výběrového řízení budou po uplynutí 3 měsíců skartovány a smazány. Uchazeči si je mohou po předchozí domluvě vyzvednout zpět, nejpozději však do 30 dnů od vyrozumění účastníka o výsledcích výběrového řízení.
Organizace Domov Duha, p. o. se sídlem Hřbitovní 1128/41, 741 01 Nový Jičín si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv a bez udání důvodů.
|